terjah

Friday, October 14, 2011

out of mood

ok nak cakap mood aku xtahu hilang g mana da 2 3 arinie..
aishhh penat aku mencari nye..
di mana kau hilang wahai mood kesayangan ku..


aduh..stress nye hidup mcm nie..da laa minggu da memang da agak stress ngan keje seorang plajar nie..
tambah lagi ngan personal problem..tobat aku tension!!
tension2 nie laa yg buat aku aku sedey...nk nangess (T_T)
kuciwa,,,kuciwa dan kuciwa....hmmm sentap sangat..

plezzz,,i'm begging u,,my lovely mood,, plezz come to me !!

i need u right now...
i need my smile...
i need my happy situation..
i need my laugh..
i need all !!!

my dear,, mr. afies.. i wish you were here right now..honestly,,i need u..
kamoo jea yg boleyh buat sy tersenyum,,ketawa,, ceria dan jadi diri sy sendiri..
sy gelisah tanpa kamoo..
sy rindu kamoo..tp sy ego..sy xnk tunjuk..
sy buat keras hati,,hakikat nye sy yg makan hati..
sy nk berborak ngn kamoo,,then bila da cakap,,sy berlagak buat xthu..
tp lps sy letak fon,,sy menangis..sy menyesal...

nie bukan diri sy..
sy nk diri sy yg sebenar...

No comments:

Post a Comment