terjah

Saturday, November 26, 2011

abseiling wall

nie nak citew siket sal permainan abseiling yg pertama kali aku cube sepanjang aku hidup nie..
serius aku cuak glerr nk buat benda nie...
sygg nyawa weii...
tp jgn isaw..aktiviti abseiling nie di jamin selamat kalo kena cara nya..
kalo bole memang aku xnk buat..tp kena buat gak utk dpt markah kan..
aku gayat tempat tinggi nie..encik tu ckp x tinggi pon,,byg 4 tingkat bagunan jea..
kalo tinggi dia bg yg 15 tingkat punya..makk aiii...
alahaiii dup dap dup dap mase ngah tunggu giliran tu..aku memang amik turn last2 skali laa..
time duk atas tu memang macam2 perasaan ade..
kalo di beri pilihan bole trun balik memang aku org pertama laa yg buat mcm tu..
masa dorang nk trun kan aku,,aku xnk trun taw sebab takut..
tp aku buat gak..slow2 aku trun..
smpai tgh2 tu aku xbape stabil dah sebab kaki aku xsampai nk sentuh wall tu..
al maklum laa kaki x bape nk ckup inci kan..
memang cuak dah time tu..
nmpk sgt muka takut aku tu..
sedaya upaya aku try gak buat smpai aku jejak tanah balik..
takut2 aku last smpai gak kt bawah tu..
nasib baik aku x nangis jea atas tu..heheheee...
kira tabah lg laa aku nie kan..
smpai jea kt bawah tu aku ckp aku xnk naik dah..cukup laa sekali nie jea..hehehee..
best buat,,seronok sgt..tp gayat punya pasal aku xbape minat laa nk main lagi..
member aku kt bawah tu duk gelak2 kt aku..
dia ckp memang nmpk glerr muka cuak aku tu..lucu jea tgk..
hahahaaaa..memang pon kan..
cover laa balik dgn alasan2 yg munasabah..hehee..
pape pon kalo korang dpt pluang nk main nie,,korang cube laa..
nt korang tahu laa ape feel nye..
korang xkan nyesall punya..
seronok lagi ade..even takut2 pon :)




No comments:

Post a Comment