terjah

Thursday, December 22, 2011

tugas hampir slesai

pejam celik pejam celik da abiss sem da aku blja..cepat jea ase 3 sem berlalu...
waa terlepas sudaa tekanan + bebanan + keserabutan dan yg sewaktu dgn nye lah..
asignment done + presentation done
 = now study week
week jea yg study..aku xsure laa study ke x..hehehe..
yealaa time nie laa aku amik pluang nk blk umahh..seminggu pulak tu blk kali nie..
waa lama nye..time bila aku nk study nie..
faham2 laa kalo balik rumah tu mcm mna kan..
30% jea peratusan feel nk study..hehee
3/1/2012..permulaan thn baru nie laa aku start exam..
oh no!!!
tersangattt laa takuttt!!
even aku nie jenis yg agak x bape rajin 
" pemalas gak lah " 
tp insyaallah aku akan usaha sedaya upaya aku utk final exam nt...
hope sume nye ok aje..
mood skrg mmg xley nk study sebab mind da ade kt umahh..
xley nk fokus benda lain dah..hehee..
i miss my family <3
n duk teringat kt incik tunang sama..
miss him a lot...
nk sgt2 cepatkan masa
xsabar da nk tamatkan alkisah sem 3 nie
n 5 sem lg masih menanti kehadiran ku :p

p/s : wish me good luck :D



No comments:

Post a Comment