terjah

Wednesday, December 7, 2011

my lil brother,aiman

7 disember ~~
rinie besdayy adik aku no 3,,
da besaw upe nye adik2 aku nie ea..
da bole berdikari pon..
akak dia jea nie yg manja terlebih..
semalam kol dia,,bole pulak dia terlupa yg rinie besdayy dia..
aihh bertuah tol laa AIMAN IZUDEEN nie..
mase ckp ngan dia semalam tibe2 jea aku ase rindu sgt2 nk balik umaa..
nk sambut besdayy dia same2..
nk bersama adik2 yg lain..
teringin sgt nk bersama dorang saat nie..
kalo bole nk sgt balik umaa..
tp...susahh laa..
hmm..terbalik kan,,aku lak yg teringin nk nangis semalam mase ckp ngan dia..
patut dia laa yg terharu..heehee..
nama jea anak sulung tp aku yg paling manje dr semua..
nasib badan laa kan..

pape pon kakak ucap epy besdayy utk adik kakak yg tersayang,,
MOHD AIMAN IZUDEEN
da genap pon umo 14thn
dan da besaw dr kakak pon kan..
moga Allah merahmati kamu dan di bahagia selalu..
kakak sygg sume adik2 kakak..
rindu sgt kt kamu semua..
beruntungkan bole kAkak penyayang yg mcm nie..
heheheee :) peace ~~


p/s : alamak xley nk upload gambar laa plak..
hmmm pe jd xtaw..
line buat hal laa nie..
lain kali laa kakak masukkan gambar aiman dlm nie
;) 



1 comment:

  1. happy besday aiman.. bertuah dapat kakak yg penyayang..:)

    ReplyDelete