terjah

Saturday, September 24, 2011

tinggal kenangan :(

xde ape nk ckp..just nk luah ase terkilan n sedey sbb org yg aku sygg da pergi utk selama lama nye..
xde lg tempat aku mengadu,berborak, dan tempat menumpang kasih..
nenek yg menjaga aku selama 7 thn nie da meninggal slps sehari aku betunang..
2 september 2011...
baru jea nk merasai kebahagiaan tp kesedihan da muncul dlm hidup aku..sumpah sedey..
aku xnk cite byk2..nt kn xpasal2 aku menangis lg bila mengenangkan arwah..
dia la nenek dan dia laa juga ibu kpd aku..xsangka yg sihat walafiat pon blh pergi dulu even kita xsangka akn kepergian dia..
thn 2011 da 3 kehilangan berlaku dlm family aku..
mula2 arwah cik nah ( adik abah ) di ikuti arwah umie ( kakak abah ) pastu nenek..
byk nye kehilangan..nk nangis ase..
xmo dah citew lebih2..da sebak nie...
yg pergi biar lah dia pergi,,kita yang ade nie kena teruskan hidup seperti sedia biasa..
al fatihah utk arwah nenek,umie dan cik nah..
tetap dalam ingatan dan kenangan..

No comments:

Post a Comment