terjah

Thursday, August 25, 2011

happy 5th anniversary

hai peepss...
act 25th august memberi seribu makan bg ku..
tanggal 25th august 2006,,aku telah rasmi bergelar kekasih kpd insan yg bernama mohd afis mohd zain..xsangka perkenalan kami bermula 19th august telah melahirkan bibik2 cinta tnpa d sengajakan,,alhamdulillah smpai skrg aku masih berjodoh dgn nye..
bukan senang nk mengekalkan hubungan selama 5thn nie..mmh byk sgt dugaan nye,,smpai 1 saat aku pernah berputus asa..tp oleh kerana kuasa cinta kami terlalu kuat,,hubungan kami terus berkekalan walau bribu ribut taufan telah melanda..aku hnya berpegang pd 1,,sabar itu menjanjikan byk kelebihan kpd kita..dan dgn berpegang kpd perkataan itu,,aku bisa bahagia bersama nye..
mmg aku berniat nk story kisah aku lam nie,,tp biar lah dulu.,,nt2 aku karang kan..terlalu panjang n rumit kisah kami..
aku hanya mampu katakan dia amat bermakna bg ku dan aku terlalu mencintai nye..sesungguhnya dia terlalu bernilai buat ku dan tiada galang ganti nye..selebih nye hanya tuhan saje yg tahu persaan ku terhadap nnye,,x mampu utk ku luahkan dgn kata2..ianya terpendam di sudut hati ini..
dgn izin Allah dan kedua2 keluarga,,insyaallah majlis pertunangan kami akan berlangsing 1 september nt..
hanya tuhan saje yg tahu betapa bersyukur nye ak ke hadrata nye..cinta yg kami semai bersama bakal i ikat dgn sebuah ikatan pertunangan..
xdpt d luah kan persaan gembira ini..moga kami terus di berkati dan jodoh kami d lanjutkan sehingga ke jinjang pelamin dan akhir pernafasan ku ini..amin..

afieyza till the end



patung kesukaan kami..


No comments:

Post a Comment