terjah

Monday, July 25, 2011

mimpi @ realiti

assalamulaikum pembuka bicara..
waduhh..udah lama gak sih aku x meng update blog ini..
al maklum laa keje,,bz xsempat nk pk ayat2 yg terbaik..huhuu..
nie pon ase lom cukup terbaik lg..budak setahun jagung baru nk blajo an..
bace jelaa yg mna ade nie..huhuu..

bagai mimpi pon ade nie..
AKU NAK BERTUNANG!!!
says gila ke ape aku nih..hahahahaaa..
tp inilaa kenyataan nye...
waduuuhh usia baru nk matang tp dah menggatai nk kawen noh..hehehee..
nk wat cmne da smpai rezeki aku cmtu..
usia bukan penghalang..asalkan kita pandai menjaga sebuah perhubungan..

nie betol2 taw..bukan main2 lg..
tp cam xcaya pon ade lg nie..mungkin otak aku da sewel nie...
omg!!! omg!!!
is it true my dear...

finally mimpi aku akn jd kenyataan juga..
xsia2 selama ini aku berkorban dan bersabar dlm hubungan ini..
alhamdullillah..syukur kehadrat illahi..
insyaallah majlis ini akn berlangsung pd ari raya nt..

mungkin susah bg aku mengikat diri dlm waktu yg lama..
namun aku percaya pada takdir
dan aku berpegang prisip
KALO DA JODOH XKAN KEMANA..


so aku hanya mampu berdoa moga2 hubungan ini akan kekal ke jinjang pelamin
dan smpai akhir nafasku..

saya, IZATUL NURAZLIN HALIMI berjanji akan menyayangi dan mencintai MOHD AFIS MOHD ZAIN hingga akhir pernafasan sy..dan akan terus menjaga nye sepanjang hayat saya...

 p/s : doakan kebahagiaan kami..

No comments:

Post a Comment